Počet záznamov: 1
Reklamním médiem může být cokoliv
SYS 0115587 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094226.5 100 $a 20100706a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Reklamním médiem může být cokoliv $f Radek Dráb 330 $a Každá úspešná komunikácia je založená na informácii, ktorá má potenciál zaujať. Dlôležité je zaujať, vyvolať rozruch a dosiahnuť pozitívny prínos pre značku - čiže viacej predať. Ďalším predpokladom úspechu je to, aby išlo o myšlienku, ktorá korešponduje s podstatou produktu. Dodať svoje informácie správnym ľuďom na správne miesto je skutočným umením, t. j. Media arts. Media arts nepreferuje určité médiá, ale vždy hľadá to navhodnejšie médium pre daný účel. Progresívne ponímanie marketingovej komunikácie vníma ako médium všetko, čo značka robí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0032739 $a Dráb $b Radek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100706 $g AACR2
Počet záznamov: 1