Počet záznamov: 1  

Neobyčejný mediální bazar

  1. SYS0115591
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094225.5
    100
      
    $a 20100706a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Neobyčejný mediální bazar $f Veronika Bartošová
    330
      
    $a Ambientné médiá - pracujú s priestorom a predmetmi, ktoré sú v danom prostredí bežné a prirodzené, avšak vylepšujú ich a napĺňajú novým obsahom. Príklady využívania ambientných médií z praxe niekoľkých spoločností: Škoda, Plzeňský Prazdroj, Telefónica O2, Allianz, Sony Ericsson, Procter & Gamble, Pepsi Co.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 22-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100706 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.