Počet záznamov: 1
Neobyčejný mediální bazar
SYS 0115591 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094225.5 100 $a 20100706a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Neobyčejný mediální bazar $f Veronika Bartošová 330 $a Ambientné médiá - pracujú s priestorom a predmetmi, ktoré sú v danom prostredí bežné a prirodzené, avšak vylepšujú ich a napĺňajú novým obsahom. Príklady využívania ambientných médií z praxe niekoľkých spoločností: Škoda, Plzeňský Prazdroj, Telefónica O2, Allianz, Sony Ericsson, Procter & Gamble, Pepsi Co. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 22-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100706 $g AACR2
Počet záznamov: 1