Počet záznamov: 1
Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum
SYS 0115600 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072304.0 100 $a 20100707d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum $f Ivan Bzdúšek 330 $a Úspešnosť podnikateľských subjektov a vplyv faktorov v sústave marketingového riadenia cieľov. Imidž ako súbor názorov a predstáv o určitom objekte. Účinnosť komunikačných nástorojov použitých pri budovaní imidžu. Prieskum vnímania imidžu spoločnosti COOP Jednota Slovensko, s.d. jej zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 55-62 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001931 $a efektívnosť podnikania 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100707 $g AACR2
Počet záznamov: 1