Počet záznamov: 1
Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách
SYS 0115668 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220321125818.8 100 $a 20100708d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách $f Martina Ferencová, Jaroslava Gburová 330 $a Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 118-124 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002407 $a hypotézy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0021831 $a Ferencová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0034891 $a Gburová $b Jaroslava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100708 $g AACR2
Počet záznamov: 1