Počet záznamov: 1  

Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách

  1. SYS0115668
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220321125818.8
    100
      
    $a 20100708d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách $f Martina Ferencová, Jaroslava Gburová
    330
      
    $a Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 118-124 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002407 $a hypotézy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0021831 $a Ferencová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034891 $a Gburová $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100708 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.