Počet záznamov: 1
Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií
SYS 0115682 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819082644.2 100 $a 20100708d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií $f Lucia Furdová 330 $a Vymedzenie hodnoty pre zákazníka nielen z marketingového pohľadu ale i z pohľadu logistiky. Marketingová a logistická stratégia. Porterov hodnotový reťazec. Vzťahy so zákazníkmi a pochopenie pridanej hodnoty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 129-134 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002237 $a stratégia logistická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001450 $a cesty odbytové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100708 $g AACR2
Počet záznamov: 1