Počet záznamov: 1
Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov
SYS 0115706 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072305.2 100 $a 20100708d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov $f Lýdia Halagová, Adela Klepáková 330 $a Odstránenie prekážok v rozvoji medzinárodného obchodu. Pretváranie podniku na učiaci sa podnik. Vplyv zmien na spokojnosť zákazníka ako faktora konkurencieschopnosti. Podniková kultúra a kvalita poskytovaných služieb. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 164-170 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*0006982 $a učiaca sa organizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007476 $a zdroje podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0021895 $a Halagová $b Lýdia $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0034108 $a Klepáková $b Adela $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100708 $g AACR2
Počet záznamov: 1