Počet záznamov: 1
Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu
SYS 0115728 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240506122138.1 100 $a 20100709d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu $f Galina Horáková, Aleš Kozubík 301 $a VEGA 1/0724/08 330 $a Prezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7314-202-5 $1 200 1 $a Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu $e 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín $v S. 45-49 $1 210 $a Kunovice $c Evropský polytechnický institut $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004662 $a pravdepodobnosť 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048650 $a Horáková $b Galina $f 1951- $p EUBFHIKMM $9 50 $4 070 $T Katedra matematiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*p0026728 $a Kozubík $b Aleš $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100709 $g AACR2
Počet záznamov: 1