Počet záznamov: 1  

Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu

  1. SYS0115728
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240506122138.1
    100
      
    $a 20100709d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu $f Galina Horáková, Aleš Kozubík
    301
      
    $a VEGA 1/0724/08
    330
      
    $a Prezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7314-202-5 $1 200 1 $a Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu $e 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín $v S. 45-49 $1 210 $a Kunovice $c Evropský polytechnický institut $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004662 $a pravdepodobnosť
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048650 $a Horáková $b Galina $f 1951- $p EUBFHIKMM $9 50 $4 070 $T Katedra matematiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026728 $a Kozubík $b Aleš $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100709 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.