Počet záznamov: 1
Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku
SYS 0115775 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072306.0 100 $a 20100712d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku $f Soňa Nemečková 330 $a Nástroje komunikačnej politiky a základné modely komunikačného procesu. Reklama a jej miesto v komunikačnej politike. Podmienky a zásady stanovené etickým kódexom pri tvorbe reklamy. Spotrebitelia v súčasnom trhovom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 339-346 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006670 $a tvorba reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100712 $g AACR2
Počet záznamov: 1