Počet záznamov: 1
Testing emarketing strategies
SYS 0116026 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929064852.1 100 $a 20100720a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Testing emarketing strategies $f Jamal Hasan 330 $a Vývoj a implementácia strategického marketingového plánu je kľúčovým prvkom úspechu elektronického obchodu. Neexistuje však "pevná" stratégia, ktorá by fungovala pre všetkých. Treba si vytvoriť svoj vlastný štýl a techniku a testovať výsledky, ktoré budú vyhovovať práve vám. Jednoduchá technológia sledovania cieľa. Organizácia stratégií. Diskusia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115844 $1 010 $a 978-80-225-2981-5 $1 200 1 $a Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $g zborník zostavili: Peter Červenka, Oľga Škvarčeková, Attila Pólya, Ivan Hlavatý $v S. 7-11 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0023283 $a Hasan $b Jamal $f 1969- $p EUBOBFKIO $9 100 $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100720 $g AACR2
Počet záznamov: 1