Počet záznamov: 1  

Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!

  1. SYS0116037
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231009103236.1
    100
      
    $a 20100720a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zarábať na dobrých skutkoch? Áno! $f Saša Nováková, Radovan Žuffa
    330
      
    $a Sociálnym marketingom dosahujú firmy pozoruhodné výsledky v predaji a v zisku. Podnikanie obohacujú o sociálne a etické hľadiská. Vyvažujú tým konflikt medzi orientáciou na zisk, uspokojovaním požiadaviek zákazníkov a záujmom širšej verejnosti. Aktivitami a svojim imidžom podporujú vytváranie nových partnerstiev pre vzájomný úžitok. Medzi priekopníkov vo svete aj v SR patria Body Shop, IKEA, Procter & Gamble a Volvic. Príklad sociálneho marketingu v Mozambiku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182072 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e ľudia - peniaze - podnikanie $v Roč. 18, č. 14 (14. júla 2010), s. 18-22 $1 210 $a Bratislava $c TREND HOLDING, s.r.o. $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034505 $a Nováková $b Saša $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0019818 $a Žuffa $b Radovan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100720 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.