Počet záznamov: 1
Sociálny marketing
SYS 0116365 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819093545.6 100 $a 20100729a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálny marketing $f Viera Čihovská, Jana Kováčová 330 $a Sociálne problémy a sociálny marketing. Vznik a charakteristika sociálneho marketingu. Proces sociálneho marketingu. Koncepty a nástroje. Štádium zmeny. BCOS faktory. Konkurencia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115843 $1 010 $a 978-80-8105-175-3 $1 200 1 $a Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK $b elektronický zdroj $e v Trnave 10.12.2009 $v S. 347-358 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100729 $g AACR2
Počet záznamov: 1