Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing

  1. SYS0116365
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093545.6
    100
      
    $a 20100729a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálny marketing $f Viera Čihovská, Jana Kováčová
    330
      
    $a Sociálne problémy a sociálny marketing. Vznik a charakteristika sociálneho marketingu. Proces sociálneho marketingu. Koncepty a nástroje. Štádium zmeny. BCOS faktory. Konkurencia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115843 $1 010 $a 978-80-8105-175-3 $1 200 1 $a Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK $b elektronický zdroj $e v Trnave 10.12.2009 $v S. 347-358 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100729 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.