Počet záznamov: 1
Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch
SYS 0116429 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231127105432.1 100 $a 20100802a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch $f Renáta Ježková 330 $a Mestský a regionálny marketing ako nová stratégia komunálnej a regionálnej politiky. Rámcové podmienky uplatňovania regionálneho a mestského marketingu. Porovnanie podnikového a regionálneho marketingu. Špecifiká a úskalia marketingu miest a regiónov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182066 $1 011 $a 1337-7523 $1 200 1 $a Právo pre ROPO a obce v praxi $e mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce $v Roč. 3, č. 1 (2010), s. 2-6 $1 210 $a Bratislava $c Iura Edition $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004457 $a politika regionálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004437 $a politika komunálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003764 $a obce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*0014287 $a Ježková $b Renáta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100802 $g AACR2
Počet záznamov: 1