Počet záznamov: 1
Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu
SYS 0116448 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231127105427.3 100 $a 20100803a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu $f Renáta Ježková 330 $a Pojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182066 $1 011 $a 1337-7523 $1 200 1 $a Právo pre ROPO a obce v praxi $e mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce $v Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11 $1 210 $a Bratislava $c Iura Edition $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004195 $a plánovanie regionálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*0014287 $a Ježková $b Renáta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100803 $g AACR2
Počet záznamov: 1