Počet záznamov: 1  

Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu

  1. SYS0116448
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231127105427.3
    100
      
    $a 20100803a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu $f Renáta Ježková
    330
      
    $a Pojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182066 $1 011 $a 1337-7523 $1 200 1 $a Právo pre ROPO a obce v praxi $e mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce $v Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11 $1 210 $a Bratislava $c Iura Edition $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004195 $a plánovanie regionálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    675
      
    $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014287 $a Ježková $b Renáta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100803 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.