Počet záznamov: 1
Inovácie marketingových a obchodných činností
SYS 0116830 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072313.4 100 $a 20100818a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Inovácie marketingových a obchodných činností $f Mária Dzurová 330 $a Inovačné aktivity sú vo veľkej miere ovplyvňované expanziou informácií a možnosťami ich spracovania. V príspevku sú spracované výhľady inovácií marketingu a logistiky. Pozornosť je venovaná riadeniu informačného toku. Využitie informačných a komunikačných technológií sa prejavuje vo zvýšenej pružnosti firiem pri marketingových a logistických činnostiach. Inovácie ako prvok konkurenčnej schopnosti prispievajú k zrýchleniu tovarového aj informačného toku tak, aby sa docielila spokojnosť zákazníka, sú zdrojom konkurenčnej výhody logistickej firmy na trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 19-27 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 164 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000024 $x Matematická logika. Logistika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100818 $g AACR2
Počet záznamov: 1