Počet záznamov: 1
Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz
SYS 0116847 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084758.2 100 $a 20100818a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz $f Andrej Hriciga 330 $a Príspevok definuje dôležité pojmy internetového marketingu, ktorými sú podnikový web, webová analytika a základné predpoklady jej využívania, copywriting, e-mailový marketing a iné. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 46-60 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0002940 $a definície 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100818 $g AACR2
Počet záznamov: 1