Počet záznamov: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
SYS 0116855 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084756.3 100 $a 20100818a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem $f Katarína Chomová 330 $a Spoločenská zodpovednosť firiem. Prínosy konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Faktory pôsobiace na koncept spoločenskej zodpovednosti firiem. Vplyv spoločenskej zodpovednosti na marketing firmy. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a dizajnom výrobku. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a komunikáciou firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 70-83 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 675 $a 331.107 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000112 $x Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100818 $g AACR2
Počet záznamov: 1