Počet záznamov: 1
[International marketing]
SYS 0116909 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072313.9 100 $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [International marketing] $f Peter Baláž 330 $a Recenzia na monografiu, ktorá je členená na jednásť samostatných kapitol, pričom každá z nich je doplnená príkladmi z konkrétnej hospodárskej praxe vo forme tzv. mini case. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181544 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $d Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $v Roč. 58, č. 5 (2010), s. 543-546 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomický ústav SAV $d 2010 470 -1
$1 010 $a 978-80-245-1631-12 $1 200 1 $a International Marketing $f Hana Machková $1 210 $a Praha $c Oeconomica $d 2010 $1 215 $a 190 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002363 $a hospodárstvo svetové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Počet záznamov: 1