Počet záznamov: 1  

Výchova spotrebiteľa ako prostriedok zabezpečenia trvalo udržateľnej spotreby

  1. SYS0116911
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181130133727.9
    100
      
    $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Výchova spotrebiteľa ako prostriedok zabezpečenia trvalo udržateľnej spotreby $f Barbora Lattová
    215
      
    $c Grafy, tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Súčasná situácia v spotrebe a v spotrebiteľskom povedomí, charakterizácia trvalo udržateľnej spotreby, a tiež spotrebiteľskej výchovy ako prostriedku na jej zabezpečenie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 101-111 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $f 1984- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2