Počet záznamov: 1
Výchova spotrebiteľa ako prostriedok zabezpečenia trvalo udržateľnej spotreby
SYS 0116911 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072314.0 100 $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Výchova spotrebiteľa ako prostriedok zabezpečenia trvalo udržateľnej spotreby $f Barbora Lattová 330 $a Súčasná situácia v spotrebe a v spotrebiteľskom povedomí, charakterizácia trvalo udržateľnej spotreby, a tiež spotrebiteľskej výchovy ako prostriedku na jej zabezpečenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 101-111 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Počet záznamov: 1