Počet záznamov: 1
Inovácie v marketingovom manažmente (14)
SYS 0116916 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084752.7 100 $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Inovácie v marketingovom manažmente (14) $f Albert Priehoda 330 $a Inovácie v marketingovom manažmente sú nástrojom tvorby nových produktov, procesov, či nových foriem marketingovej komunikácie. Možnosti využitia informačných a komunikačných technológií pri inováciách marketingového manažmentu sa neustále rozširujú. Elektronické podnikanie predstavuje podnikateľský proces, ktorý využíva informačné technológie a informačné systémy na generovanie inovácií. Pre posúdenie potreby inovácie a výber objektu inovácie marketingového manažmentu podniku je možné použiť hodnotiaci model AAN Check list. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115924 $1 010 $a 978-80-225-2990-7 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (3) $d Innovations of marketing and commerce activities (3) $e vedecký monografický zborník $e 16. jún 2010, Bratislava $f Mária Dzurová a kol. $g zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga $z eng $v S. 118-131 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0057034 $a Priehoda $b Albert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Počet záznamov: 1