Počet záznamov: 1
Kvantitatívne metódy v marketingu
SYS 0116919 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20230110080429.0 100 $a 20100819d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kvantitatívne metódy v marketingu $e dizertačná práca $f Monika Čonková $g škol. Mária Farkašovská 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 176 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 610 1-
$9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003245 $a matice 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 675 $a 330.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000077 $x Matematická ekonómia 700 -1
$3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $f 1976- $p EUBPHFKIM $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0025718 $a Farkašovská $b Mária $p EUBPHFKEK $4 727 $T Katedra ekonómie PHF - zrušené 712 02
$3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1