Počet záznamov: 1  

Kvantitatívne metódy v marketingu

  1. SYS0116919
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230110080429.0
    100
      
    $a 20100819d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvantitatívne metódy v marketingu $e dizertačná práca $f Monika Čonková $g škol. Mária Farkašovská
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 176 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003245 $a matice
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    675
      
    $a 330.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000077 $x Matematická ekonómia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $f 1976- $p EUBPHFKIM $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0025718 $a Farkašovská $b Mária $p EUBPHFKEK $4 727 $T Katedra ekonómie PHF - zrušené
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.