Počet záznamov: 1  

Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp

  1. SYS0116948
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230929121231.1
    100
      
    $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp $f František Lovíšek
    330
      
    $a Rôzne spektrum poskytovania služieb. Základné prístupy. Telefonický "prvý kontakt". Vzdialený prístup. Služby v metodologickej a legislatívnej podpore.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181530 $1 011 $a 1336-1805 $1 200 1 $a eFOCUS $e špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách $v Roč. 10, č. 2 (2010), s. 18-20 $1 210 $a [Svätý Jur] $c Digit $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005753 $a služby informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035185 $a Lovíšek $b František
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.