Počet záznamov: 1
Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp
SYS 0116948 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230929121231.1 100 $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp $f František Lovíšek 330 $a Rôzne spektrum poskytovania služieb. Základné prístupy. Telefonický "prvý kontakt". Vzdialený prístup. Služby v metodologickej a legislatívnej podpore. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181530 $1 011 $a 1336-1805 $1 200 1 $a eFOCUS $e špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách $v Roč. 10, č. 2 (2010), s. 18-20 $1 210 $a [Svätý Jur] $c Digit $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005753 $a služby informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 675 $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor 700 -1
$3 eu_un_auth*0035185 $a Lovíšek $b František 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
Počet záznamov: 1