Počet záznamov: 1
Web 2.0 ako nástroj marketingu
SYS 0116957 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20210924115105.6 100 $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Web 2.0 ako nástroj marketingu $f Martin Vejačka 330 $a Definície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115930 $1 010 $a 978-80-225-3001-9 $1 200 1 $a FOR FIN 2010 $e zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] $e Bratislava, 10.-11.6.2010 $f zostavili: Martin Vovk, Martin Novák $1 210 $a Bratislava $c Národohospodárska fakulta EU $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [510 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete 700 -1
$3 eu_un_auth*0035190 $a Vejačka $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1