Počet záznamov: 1  

Web 2.0 ako nástroj marketingu

  1. SYS0116957
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20210924115105.6
    100
      
    $a 20100819a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Web 2.0 ako nástroj marketingu $f Martin Vejačka
    330
      
    $a Definície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115930 $1 010 $a 978-80-225-3001-9 $1 200 1 $a FOR FIN 2010 $e zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] $e Bratislava, 10.-11.6.2010 $f zostavili: Martin Vovk, Martin Novák $1 210 $a Bratislava $c Národohospodárska fakulta EU $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [510 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035190 $a Vejačka $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100819 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.