Počet záznamov: 1
Vzťahový marketing
SYS 0117004 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240611110336.0 010 $a 978-80-225-2952-5 100 $a 20100823d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vzťahový marketing $e od teoretických východísk po uplatnenie v praxi $f Zuzana Francová, Milan Oreský 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 215 $a 313 s. [18,259 AH] $9 18,259 301 $a VEGA 1/4600/07 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007268 $a vzťahy ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007276 $a vzťahy medzipodnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007278 $a vzťahy obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005893 $a spotreba osobná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004539 $a portfólio 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 56 $r 10,312 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 44 $r 7,947 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100823 $g AACR2
Počet záznamov: 1