Počet záznamov: 1
Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
SYS 0117097 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326090304.7 100 $a 20100826a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Teória participujúcich skupín (Teória stakeholders). Spoločensky zodpovedný marketing. Sociálne zodpovedné podnikateľské modely. Cause -related marketing (dobročinný marketing). Social marketing (sociálny marketing). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 35-43 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010 541 1-
$a Societaly responsible marketing - the urgent approach of the companies to the sustainable development 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*0033207 $a podnikanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*0005853 $a skupiny záujmové 610 1-
$9 eu_un_auth*0010584 $a partnerstvo strategické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1