Počet záznamov: 1  

Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju

  1. SYS0117097
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240326090304.7
    100
      
    $a 20100826a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju $f Viera Čihovská
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Teória participujúcich skupín (Teória stakeholders). Spoločensky zodpovedný marketing. Sociálne zodpovedné podnikateľské modely. Cause -related marketing (dobročinný marketing). Social marketing (sociálny marketing).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 35-43 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010
    541
    1-
    $a Societaly responsible marketing - the urgent approach of the companies to the sustainable development
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033207 $a podnikanie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005853 $a skupiny záujmové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010584 $a partnerstvo strategické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.