Počet záznamov: 1
Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu
SYS 0117105 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326090355.9 100 $a 20100826a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu $f Júlia Lipianska, Kamila Rubaninská 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Sponzoring ako nástroj marketingovej komunikácie. Výhody sponzoringu. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Sponzoring a reklama. Sponzoring a public relations. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 79-90 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010 541 1-
$a Sponsorship integration into the communication mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1