Počet záznamov: 1  

Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu

  1. SYS0117105
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240326090355.9
    100
      
    $a 20100826a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu $f Júlia Lipianska, Kamila Rubaninská
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Sponzoring ako nástroj marketingovej komunikácie. Výhody sponzoringu. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Sponzoring a reklama. Sponzoring a public relations. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 79-90 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010
    541
    1-
    $a Sponsorship integration into the communication mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.