Počet záznamov: 1
Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku
SYS 0117109 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220718135616.9 100 $a 20100826a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku $f Katarína Babčaníková 330 $a Pre podnik je najdôležitejší zákazník, ako odberateľ jeho výrobkov alebo služieb. Spokojnosť spotrebiteľa. Tvorba hodnoty a spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 13-16 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0035235 $a Babčaníková $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1