Počet záznamov: 1
Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní
SYS 0117118 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240312092042.7 100 $a 20100826a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní $f Lucia Dobrotková 330 $a Globálnym cieľom Operačného programu vzdelávanie je predovšetkým zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti SR prostredníctvom prispôsobenia vzdelávacieho systému potrebám vedomostnej spoločnosti. Inovatívne vzdelávanie. Doktorandské štúdium. Marketing a vysoké školy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 53-58 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006925 $a veda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0001586 $a spoločnosť vedomostná 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0026833 $a Dobrotková $b Lucia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1