Počet záznamov: 1
[Strategický marketingový plán]
SYS 0117174 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072317.1 100 $a 20100830a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Strategický marketingový plán] $f Mária Tajtáková 330 $a Recenzia na publikáciu, ktorá je rozdelená do sedemnástich kapitol a zaoberá sa problematikou strategického plánovania v marketingu, počnúc základnámi východiskami cez nevyhnutné analýzy a portfólia až k tvorbe komplexného marketingového plánu a jeho implementácii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 167-168 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0103280 $1 010 $a 978-80-225-2752-1 $1 200 1 $a Strategický marketingový plán $e analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu $f Juraj Chebeň $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 216 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004220 $a plán strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100830 $g AACR2
Počet záznamov: 1