Počet záznamov: 1
[Reklama]
SYS 0117175 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231120133058.8 100 $a 20100830a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Reklama] $f Mária Tajtáková 330 $a Recenzia na publikáciu, ktorá sa zaoberá aktuálnou problematikou reklamnej komunikácie a jej postavením v rámci komunikačného mixu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 9 (2010), s. 169-170 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0094417 $1 010 $a 978-80-225-2719-4 $1 200 1 $a Reklama $e vybrané problémy $f Helena Labská, Miroslava Loydlová $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 82 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0006279 $a Lechnický $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $4 675 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100830 $g AACR2
Počet záznamov: 1