Počet záznamov: 1  

Analýza marketingovej komunikačnej politiky so zameraním na podniky služieb SR

  1. SYS0117197
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128083648.4
    100
      
    $a 20100830a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza marketingovej komunikačnej politiky so zameraním na podniky služieb SR $f Ivana Morovská
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 267-273 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035249 $a Morovská $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100830 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.