Počet záznamov: 1
Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm
SYS 0117218 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230623111519.5 100 $a 20100831a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d pol 102 $a PL 200 1-
$a Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm $f Milan Oreský 330 $a Čo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM. 463 -1
$1 011 $a 1234-3706 $1 200 1 $a Zarządzanie i marketing $e zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik $v Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284 $1 210 $a Rzeszów $c Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej $d 2010 541 1-
$a Prístup manažmentu zákazníkov a jeho implementácia v obchodnej firme 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004297 $a podnik obchodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100831 $g AACR2
Počet záznamov: 1