Počet záznamov: 1  

Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm

  1. SYS0117218
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230623111519.5
    100
      
    $a 20100831a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d pol
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm $f Milan Oreský
    330
      
    $a Čo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM.
    463
    -1
    $1 011 $a 1234-3706 $1 200 1 $a Zarządzanie i marketing $e zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik $v Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284 $1 210 $a Rzeszów $c Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej $d 2010
    541
    1-
    $a Prístup manažmentu zákazníkov a jeho implementácia v obchodnej firme
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004297 $a podnik obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100831 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.