Počet záznamov: 1  

Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh

  1. SYS0117908
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240326090004.2
    100
      
    $a 20100922a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh $f Viera Čihovská
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Vznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181541 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2010
    541
    1-
    $a Euromarketing - managerial conception for the european markets
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100922 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.