Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie
SYS 0118010 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220810080742.0 100 $a 20100924a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie $f Miroslava Szarková 301 $a VEGA 1/4591/07 330 $a Marketingová komunikácia je dôležitým pilierom každej podnikovej a podnikateľskej stratégie. V období globálnej hospodárskej krízy jej význam stúpa. Typy a odlišnosti marketingovej komunikácie podnikových a podnikateľských subjektov. Klasifikácia marketingovej komunikácie v nadväznosti na typ stratégie, ktorú jednotlivé podniky a podnikateľské subjekty v súčasnosti v záujme svojho prežitia, udržania si pozície na globálnych trhoch a zvýšenia svojej konkurencieschopnosti uplatňujú. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7318-903-7 $1 200 1 $a (KO)MÉDIA $e sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009 $v S. [1-5] $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100924 $g AACR2
Počet záznamov: 1