Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky
SYS 0118140 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072324.8 100 $a 20100928d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky $d New trends in marketing for small a medium sized firms $f Denisa Gajdová, Martina Špilová 330 $a MSP a produktová politika. Konkurencieschopnosť MSP. Distribučná politika MSP. Využitie informačných technológií v marketingu. Komunikačná stratégia v rámci internetu. Návrhy marketingových opatrení. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-167-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Jozef Matúš, Daniela Kollárová $g Recenzenti: Anton Kretter, Peter Rónai $v S. 1123-128 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0061792 $a Špilová $b Martina $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100928 $g AACR2
Počet záznamov: 1