Počet záznamov: 1
Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách
SYS 0118295 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230607113901.0 100 $a 20101001a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách $f Marián Gúčik 330 $a Spokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181836 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006092 $a sťažnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO 675 $a 658.516 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000341 $x Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101001 $g AACR2
Počet záznamov: 1