Počet záznamov: 1  

Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách

  1. SYS0118295
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230607113901.0
    100
      
    $a 20101001a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách $f Marián Gúčik
    330
      
    $a Spokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181836 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006092 $a sťažnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO
    675
      
    $a 658.516 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000341 $x Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101001 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.