Počet záznamov: 1
Ponuka ako východisko predaja na trhu výrobnej sféry
SYS 0119052 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072328.3 100 $a 20101011d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ponuka ako východisko predaja na trhu výrobnej sféry $f Pavol Kita 330 $a Ponuka ako východisko predaja. Tri základné prístupy k ponuke - prístup založený na cene, na pútavosti ponuky, vyplývajúci z hodnoty. Nové prístupy k riadeniu ponuky vychádzajúce z hodnoty. Ponuka z hľadiska dlhodobého globálneho partnerstva zákazník - dodávateľ. Identifikácia prístupov dodávateľa k ponuke. Zistenie aktuálnych prístupov slovenských podnikov k ponuke. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 59-85 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101011 $g AACR2
Počet záznamov: 1