Počet záznamov: 1  

La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs

  1. SYS0119201
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318114917.9
    100
      
    $a 20101004d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <La> dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs $e diplomová práca $f Andrej Kunošík $g škol. Pavol Kita, Jamil Sayah $d Označenie krajiny pôvodu made in a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 77 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035902 $a Kunošík $b Andrej $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0035903 $a Sayah $b Jamil $4 727
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002795 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Ústav medzinárodných programov $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101004 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.