Počet záznamov: 1  

Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh

  1. SYS0119224
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084746.0
    100
      
    $a 20101012d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh $f Mária Vasiľová
    330
      
    $a Príspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 131-144 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005064 $a prognózy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006981 $a trh výrobkov
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101012 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.