Počet záznamov: 1
Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh
SYS 0119224 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084746.0 100 $a 20101012d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh $f Mária Vasiľová 330 $a Príspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 131-144 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005064 $a prognózy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy 610 1-
$9 eu_un_auth*0006981 $a trh výrobkov 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101012 $g AACR2
Počet záznamov: 1