Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management - ako faktor úspechu

  1. SYS0119391
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220621133802.7
    100
      
    $a 20101014a2003łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    101
    2-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Customer Relationship Management - ako faktor úspechu $d Customer Relationship Management - as key factor of success $f Anton Korauš
    463
    -1
    $1 011 $a 1213-6913 $1 200 1 $a Eurozpravodaj $e informační a ekonomický časopis $v Č. 3 (2003), s. 39-41 $1 210 $a Plzeň $c Euro Nova & Partner's spol. s r.o. $d 2003
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020990 $a Korauš $b Antonín $p EUBFNHKBF $9 100 $4 070 $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101014 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.