Počet záznamov: 1  

Inovatívny prístup k didaktickej interpretácii

  1. SYS0119492
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190729125043.4
    100
      
    $a 20101015a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Inovatívny prístup k didaktickej interpretácii $f Hana Borsuková, Michaela Kramárová
    215
      
    $c Obr., tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Osvojenie si gramatickej stavby cieľového jazyka v cudzojazyčnej výučbe. Inovatívne sprostredkovanie a osvojovanie gramatiky vo výučbe nemeckého jazyka. Vzorový návrh riešenia danej problematiky vo vyučovacej praxi.
    463
    -1
    $1 011 $a 1337-9321 $1 200 1 $a Fórum cudzích jazykov $e časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov $v Roč. 2, č. 3 (2010), s.16-27 $1 210 $a [Sládkovičovo] $c Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009448 $a Borsuková $b Hana $p Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0035985 $a Kramárová $b Michaela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101015 $g AACR2