Počet záznamov: 1  

Proces tvorby hodnoty pre zákazníka

  1. SYS0119909
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315095024.3
    100
      
    $a 20101020d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces tvorby hodnoty pre zákazníka $d Value creation process for the customer $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Podstata hodnoty. Úloha jadra produktu a rozšíreného produktu v tvorbe pridanej hodnoty. Úloha vzťahov v tvorbe hodnoty pre zákazníka. Úloha značky. Prísľub hodnoty zákazníkovi. Proces poskytnutia hodnoty zákazníkovi. Posudzovanie hodnoty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 49-54 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101020 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.