Počet záznamov: 1
Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia
SYS 0119996 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072336.7 100 $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia $d Marketing research possibilities and areas of utilization $f Dana Vokounová, Lucia Vilčeková 330 $a Miesto marketingového prieskumu v súčasnosti. Delenie prieskumu na kvalitatívny a kvantitatívny. Metódy kvalitatívneho marketingového prieskumu: skupinová diskusia, hĺbkový rozhovor, projektívne techniky. Kvantitatívny prieskum. Porovnanie kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 76-84 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1