Počet záznamov: 1  

Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia

  1. SYS0119996
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20160323120920.1
    100
      
    $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia $d Marketing research possibilities and areas of utilization $f Dana Vokounová, Lucia Vilčeková
    215
      
    $c Tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Miesto marketingového prieskumu v súčasnosti. Delenie prieskumu na kvalitatívny a kvantitatívny. Metódy kvalitatívneho marketingového prieskumu: skupinová diskusia, hĺbkový rozhovor, projektívne techniky. Kvantitatívny prieskum. Porovnanie kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 76-84 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2