Počet záznamov: 1  

Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry

  1. SYS0120046
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819083112.7
    100
      
    $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry $f Michal Fendek
    330
      
    $a Analýza modelu správania zákazníkov na trhoch úžitkového priemyslu. Otázky efektívnosti tohto špecifického trhu. Optimalizácia stratégie spotreby spotrebiteľa, zákazníka. Kuhn-Tuckerove podmienky optimálnosti a ich dôsledky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119465 $1 010 $a 978-80-8078-364-8 $1 200 1 $a Quantitative methods in economics $e multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia $f technical editor: Marian Reiff, web editor: Martin Lukáčik $v S. 33-40 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2010 $1 215 $a 275 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006519 $a teória úžitku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    675
      
    $a 519.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000243 $x Operačný výskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020473 $a Fendek $b Michal $p EUBFHIKOV $9 100 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.