Počet záznamov: 1
Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry
SYS 0120046 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819083112.7 100 $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry $f Michal Fendek 330 $a Analýza modelu správania zákazníkov na trhoch úžitkového priemyslu. Otázky efektívnosti tohto špecifického trhu. Optimalizácia stratégie spotreby spotrebiteľa, zákazníka. Kuhn-Tuckerove podmienky optimálnosti a ich dôsledky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119465 $1 010 $a 978-80-8078-364-8 $1 200 1 $a Quantitative methods in economics $e multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia $f technical editor: Marian Reiff, web editor: Martin Lukáčik $v S. 33-40 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2010 $1 215 $a 275 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006519 $a teória úžitku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia 675 $a 519.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000243 $x Operačný výskum 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020473 $a Fendek $b Michal $p EUBFHIKOV $9 100 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1