Počet záznamov: 1
Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti
SYS 0120090 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221107083456.0 100 $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti $d Event marketing, its functions and factors of effectiveness $f Miroslav Karlíček 330 $a Event marketing (zážitkový marketing) - sprostredkovanie emocionálnych zážitkov so značkou. Sponzoring a event marketing. Funkcie event marketingu. Faktory účinnosti event marketingu. Miesto usporiadania eventu, informačná kampaň, organizačné zabezpečenie a vyhodnotenie eventu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 133-138 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1