Počet záznamov: 1
Marketingový význam body image
SYS 0120111 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072337.9 100 $a 20101021d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový význam body image $f Dáša Zaujecová, Štefan Eisele 330 $a Šesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 170-175 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007273 $a vzťahy medziľudské 610 1-
$9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1