Počet záznamov: 1
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
SYS 0120130 LBL $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$ 005 20221121150012.5 010 $a 978-80-8105-183-8 100 $a 20101021$łłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 135 $a do 200 1-
$a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 702 -1
$3 eu_un_auth*0036123 $a Luszczak $b Malgorzata $4 220 702 -1
$3 eu_un_auth*0016741 $a Strišš $b Jozef $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 675 710 12
$3 eu_un_auth*0036124 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b Konferencia $e Trnava, Slovensko $f 11.3.2010 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1