Počet záznamov: 1  

Quo vadis massmedia, quo vadis marketing

  1. SYS0120130
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221121150012.5
    010
      
    $a 978-80-8105-183-8
    100
      
    $a 20101021$łłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak
    210
      
    $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010
    215
      
    $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0036123 $a Luszczak $b Malgorzata $4 220
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0016741 $a Strišš $b Jozef $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 675
    710
    12
    $3 eu_un_auth*0036124 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b Konferencia $e Trnava, Slovensko $f 11.3.2010 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101021 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.